🎄 Milí klienti, poslední expedice balíků proběhne v pátek 20. 12. 2024 (pro objednávky přijaté do 12:00). Dodání však závisí na dopravcích a nemůžeme jej garantovat. Další balíky odešleme až ve čtvrtek 10. 1. 2025. Přejeme vám veselé Vánoce a šťastný nový rok! 🎁
Reign Advanced 1 XL Digital Blurple M24
Garance doručení
nepoškozeného zboží
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do druhého dne
na jakékoliv místo
Detailní popis produktu
KARBONOVÝ REIGN VE SVÉ NEJNOVĚJŠÍ GENERACI BYL VYVINUTÝ VE SPOLUPRÁCI S JEZDCI NAŠEHO TOVÁRNÍHO ENDURO TÝMU, KTEŘÍ NA TOMTO MODELU ZÁVODÍ VE SVĚTOVÉ ENDURO SÉRII – PRÁVĚ TAM, V NÁROČNÝCH ZÁVODNÍCH PODMÍNKÁCH, PROBÍHALO TESTOVÁNÍ A LADĚNÍ PROTOTYPU, ABY SÉRIOVÝ MODEL BYL SKUTEČNĚ DOKONALÝM ENDURO SPECIÁLEM. STEJNÉ KOLO JAKO NAŠI TÝMOVÍ JEZDCI TEDY MŮŽETE MÍT I VY. RÁM PŘINÁŠÍ MOŽNOST ZMĚNY DO KONFIGURACE MULLET A TAKÉ TŘÍPOLOHOVÝ FLIP CHIP PRO ÚPRAVU GEOMETRIE. HLAVNÍ PŘEDNOSTI Karbonový rám Advanced Composite Karbonové rám Advanced Composite si vyrábíme sami v našich vlastních továrnách, a to ze surových materiálů nejvyšší kvality a s využitím pokročilých konstrukčních metod a procesů. Jednodílné horní vahadlo odpružení je také karbonové (technologie Advanced Forged Composite), díky tomu má vyšší tuhost a pevnost a zároveň nižší hmotnost. Ve spodní rámové trubce je integrovaný úložný prostor určený pro věci, které chcete mít vždy po ruce na snadno přístupném místě. Závodně vyladěné odpružení Maestro Naše patentované odpružení Maestro poskytuje zdvih 160 mm a pracuje s tlumičem typu trunnion (205/62,5 mm). Čtyři pečlivě umístěné čepy a dvě vahadla společně vytvářejí jeden virtuální (plovoucí) střed otáčení zadní stavby. Díky tomu je neutralizováno působení zadní brzdy a systém je plně aktivní a vysoce citlivý ke všem typům nerovností. Zároveň nedochází k nežádoucímu pohupování při šlapání, takže zbytečně neztrácíte energii a jedete plynuleji a rychleji. Nastavitelná geometrie a konfigurace mullet Systém flip chip se třemi polohami umožňuje vyladit geometrii kola s ohledem na terén, styl jízdy a také velikost zadního kola. Hlavový úhel může být 63,5 / 63,9 / 64,2, sedlový úhel 78,3 / 78,7 / 79 a změna se adekvátně projeví také na výšce středu šlapání. Můžete si také vybrat, jestli ponecháte zadní kolo 29“, nebo ho vyměníte za 27,5“. Větší zadní kolo zlepšuje stabilitu a překonávání nerovností, v konfiguraci mullet je kolo o poznání hbitější a hravější. RÁM VELIKOST XL BARVA Digital Blurple/Raw Carbon RÁM Advanced-grade composite front and rear triangles, 160mm Maestro suspension, flip chip, 12x148mm thru-axle, 27.5 or 29-inch rear wheel compatible, flip chip - Maestro 3, integrated downtube storage VIDLICE Fox 38 Factory, 170mm, GRIP 2 damper, 15x110 Kabolt X, 44mm offset, custom tuned for Giant TLUMIČ Fox Float X2 Factory, 205/62.5, custom tuned for Giant KOMPONENTY ŘÍDÍTKA Giant Contact SLR TR35, composite, 800x35mm, 20mm rise GRIPY Giant Tactal Pro Single S:120mm, M:120mm, L:130mm, XL:130mm PŘEDSTAVEC Giant Contact SL 35 S:40mm, M:40mm, L:40mm, XL:40mm SEDLOVKA TranzX travel-adjustable dropper, remote S: 120-150mm travel / 30.9 x 459mm SEDLO Giant Romero SL OSAZENÍ ŘAZENÍ SRAM AXS Pod, discrete clamp, 1x12 PŘESMYKAČ - PŘEHAZOVAČKA SRAM GX Eagle Transmission BRZDY Shimano SLX M7120, hydraulic, Shimano RT-66 rotors [F]220mm, [R]200mm BRZDOVÉ PÁKY Shimano SLX BL-M7100 KAZETA SRAM GX Eagle Transmission, 10x52 ŘETĚZ SRAM GX Eagle Transmission KLIKY SRAM GX Eagle Transmission, DUB, 32t, 55mm chainline S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm STŘED SRAM DUB, press fit KOLA RÁFKY Giant TRX 2 29 Carbon WheelSystem, 30mm inner width NÁBOJE [F] Giant MTB alloy, 6-bolt, [R] Giant MTB alloy, 30t 3-pawl driver, 6-bolt DRÁTY Stainless steel PLÁŠTĚ [F] Maxxis Assegai 29x2.5 WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR [R] Maxxis Minion DHR II 29x2.4 WT, 3C MaxxTerra, DD, TR tubeless DOPLŇKY tubeless prepared, 2.5" max tire size, 36t max chainring size, MRP AMG CS chain guide, 3M tailgate protectorDoplňkové parametry
Kategorie: | Horská kola |
---|---|
Distribuce: | CZ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář